ممنونم...

 

حتی اگه باعث بشم یک نفر تو این دنیا بخنده... خوشحالم...

و چه زیبا تر که اون یک نفر ... تو باشی...

ممنونم ازت به خاطر همه چیز ...

به خاطر وقتی که ناراحت بودم ..."تو"پیشم بودی...

به خاطر وقتی که نا امید بودم..."تو" با حرفات بهم دلگرمی دادی...

به خاطر وقتی که تنها بودم..."تو" حواست بهم بود...

به خاطر تمام لحظاتی که باعث شدی بخندم...

به خاطر تمام لحظاتی که باعث شدم بخندی...

به خاطر وقتی که گریه می کردم... "تو" دعوام می کردی که گریه نکنم...

به خاطر اینکه به حرفام گوش کردی..

به خاطر اینکه هستی...

به خاطر بودنت... ازت ممنونم...

.

.

همیشه بمون...

و...

بخند....



نظرات شما عزیزان:

abbas
ساعت8:11---19 مرداد 1393
likeeeeeeeeeeeeee
پاسخ:تنکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


بانو و محمدرضا
ساعت7:44---19 مرداد 1393
سلام محدثه جون/وبت زیباست/و نوشته هاتو دوس دارم/اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن گلم/موفق باشی....
پاسخ:سلااااااااااااام ممنوووووووووووووووووووونم بله حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 مرداد 1394برچسب:, | 14:32 | نویسنده : محدثه |